Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-07, 11:22   #35
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Snupp tåler heller ikke ull rett mot huden. Jeg er veldig fornøyd med Peanuts (Cubus) sitt kløfrie ullundertøy (bomull mot huden, ull på utsiden). Når han blir større så kommer jeg nok til å kjøpe Devold superundertøy til ham. Det har jeg selv, og er veldig fornøyd med.

Jeg blindtestet storebror på dette undertøyet en gang og han hylte som en stukken gris. For han har det gått greit med vanlig bomull innerst og så ull/fleece genser og bukse (jeg liker best ull).

Når det gjelder klær til utebarnehage er sko viktig, nesten viktigere enn alt annet. Begynner de først å fryse på føttene er det gjort. Jeg tror vi hadde Viking goretex i fjor. Fungerte helt greit da jeg endelig skjønte at de ikke hadde tørket skikkelig over natten.... Ellers hadde vi KapAhls vinterdress, ullundertøy (for lillemann tåler ull) og ullbukse/genser. Krage/skjerf til halsen, votter med ullfor og en vanlig lue. Regntøyet kjøpte jeg på Bogerud og det er jeg kjempefornøyd med.

Blånn er aktiv nå   Svar med sitat