Tråd: Renhold
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-20, 09:51   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renhold

Jeg ser, og kanskje særlig når jeg er på besøk hos andre, at det er forskjell på hvordan folk lever livene sine. Vi lever nok på en måte som genererer lite møkk. Ikke bare tørker vi opp kontinuerlig, men vi søler generelt lite og er nok ubevisst veldig påpasselige. Jeg registrerer jo at mange andre vi kjenner er nokså «grisete» (og da mener jeg ikke som i noe negativt, men i at de ikke er så nøye. De søler, tråkker gjerne inn på sko og er generelt lite nøye på hvilke aktiviteter de gjør hvor. Og det er jo helt greit, jeg er sikker på at det ikke går ut over trivselen deres, men det blir jo fort mer behov for rengjøring enn for eksempel hos oss, hvor vi liksom «følger mer med», eller hva jeg skal kalle det. Og det er bare sånn jeg er, jeg mener ikke at det er bedre enn noe annet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat