Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-20, 15:16   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørketromler du IKKE?

Jeg tromler stort sett håndklær, sengetøy, filler og kluter, truser og sokker, i tillegg til sånt som bør tromles iht vaskeanvisning for å beholde bestemte egenskaper, som gore-tex, dun, myk velour og noen lodne gensere som må "blåses opp" for ikke å bli bare lurvete og kjedelige.

Alt annet av klær henges opp. Gensere (inkl hettegensere), t-skjorter, bukser, topper, kjoler, skjorter, treningstøy, ull ...

For å si det enkelt tromler jeg det jeg vasker på 60 grader eller varmere, og henger opp det som vaskes på 40 grader eller kaldere (altså med unntak av dun, gore-tex etc som beskrevet over)