Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-20, 00:03   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise i disse corona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det kan jo være mange gode grunner til å ikke reise til Italia, altså. Jeg får ikke lov å reise dit i jobb, og vi er bedt om å heller ikke reise dit privat. De er mer kategoriske enn FHI.

Jeg hadde blitt møkkasur om noen av våre ansatte dro til Italia nå. Daglig leder hos oss har billetter til USA, men vurderer sterkt å avlyse, selv om de muligens ikke får igjen en krone på forsikringen. Å risikere to uker karantene er ikke bare kult med små unger. Og for arbeidsplassen kan det bli ganske krise.

Jeg er for å leve mest mulig vanlig. Bekymret for ringvirkningene dette får, det at man får panikk. Samtidig kjenner jeg jo mennesker det ville være krise for om dette virkelig sprer seg, og det veier egentlig tyngre enn alle mulige økonomiske hensyn.