Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-20, 20:30   #220
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise i disse korona-tider?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jepp. FHI overvurderer kapasiteten på sykehusene. De glemmer at vi har 90% belegg på intensivavdelingene til vanlig. Og jeg tror de har vært redde for å være strenge siden svineinfluensaen har gått inn i media som «overhysterisk». Selv om folk var vaksinert og vi holdt på å gå tomme for respiratorer da også.

Jeg tror de undevurderer dugnadsånden til befolkningen og ser at mange kommuner og idrettslag er mer strikt. Og takk gode gud for det. Vi følger kurven til Italia, vi ligger to uker bak og jeg frykter dette blir et mareritt.

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Alle treninger for mine er avlyst - tre ulike idrettslag. Endelig virker det som folk har våknet. Dette er en dugnad, og situasjonen er alvorlig.

Min mann jobber bokstavelig talt hands-on i helsevesenet, og han har blitt mer og mer alvorstynget de siste to døgnene.

Huff. Nå fikk jeg skikkelig vondt i magen.
Dette er surrealistisk.
Glem treninger, konserter, konfirmasjon, og cuper. Det betyr ingenting.
Dette er alvor.
Burde ikke skolene stenge NÅ, da?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat