Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 00:48   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til kva dette er? (kva eg fant i veggen)

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Jøss, jeg har ingen teori på hva dette kan ha vært, så sent på kvelden. Men jeg måtte bare fortelle at jeg er virkelig fasinert. Dette må han jo ha brukt evigheter på. Kanskje var han en perfeksjonist siden alt er så nøye lagt, eller kanskje dette er lagt for å kunne ligge skjult? Det at familien har kuttet alle (?) ledninger kan jo tyde på at dette heler om det "tvilsomme hjørnet"?!

Ja, han har vore ekstremt nøye. Litt fordel egentlig, for finn du to skruar kan du finne alle dei andre ved å måle ut med målestokk. Alt er dønn nøyaktig og sirlig mekka til med små lister og kantar. Vi reiv også ned nokre hyller i kottet som han hadde bygd sjølv. Dei var så ufattelig flott laga at det var nesten synd. Og han sparkla ALT av skruar og spikrar før han malte. Han må ha vore større perfeksjonist enn mannen min.

Og det er mannen min som insisterer på å gjere den jobben med å skru ned gipsplatene og fjerne dette her. Det har jo ingen betydning å ha dette i veggane; ein ser det jo ikkje. Men han likar ikkje tanken på at det er der. Han vil ha det ryddig der også

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat