Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-20, 19:35   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du plutselig fått tid til?

Ingenting. Jeg trodde jeg kom til å få litt bedre tid med hjemmekontor siden "alt det andre" som plutselig dukker opp i løpet av en dag på skolen nødvendigvis må forsvinne. Vel, det viser seg at det dukker opp digitalt i stedet- - og at det tar tid å forberede nettundervisning når man ikke er vant til det. Opplegg man bruker i klasserommet kan ofte ikke overføres direkte til Meet. Men- jeg er frisk, nærmeste familie er frisk, og jeg er heldig som har en jobb og fast lønn i disse tider. :takknemlig:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat