Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-20, 20:52   #71
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du plutselig fått tid til?

Jeg har heller ikke mye mer tid, men jeg disponerer den tiden jeg har annerledes.
Den eneste gangen i døgnet jeg har bedre tid enn før er om morgenen. Jeg slipper tross alt å hale opp to trøtte unger kl 6-6.30, gjøre klar lunch og frokost, springe ut av dørene for å nå bussen til jobb.
Nå står vi opp kl 8 har frokost sammen (noe som snaut skjer i helgene vanligvis) før de setter seg ved spisebordet kl 9 for å gjøre skoleoppgavene sine.

De ER ekstremt greie, men himmel og hav hvor de maser! En ting er når de trenger hjelp til skolearbeidet, men alt utenom..å trøste meg! De må mase om ALT (spesielt D, den gutten har munndiaré!)

Jeg prøver å få gjort mine arbeidsoppgaver i løpet av formiddagen, men det er sjelden det blir tid for det før sene ettermiddagen, tidlig kveld.

I tillegg så er det matlaging, følge opp litt fysisk aktivitet, komme seg ut litt i finværet, og så alt vanlig husarbeid. Nei tid har jeg like (nesten mindre) lite av.

Men det positive er jo at vi er i sammen! Når jeg går på jobb er jeg sliten når jeg kommer hjem, orker lite, i tillegg har gutta masse fritidsaktiviteter, så de er sjelden hjemme.
Så selv om øra svetter (og av og til blør) når kvelden kommer, nyter jeg å se gutta så mye, høre hva de har å fortelle, kunne svare dem grundig når de har spørsmål osv.