Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-20, 21:22   #10
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

IKEA har reddet oss! Nå har vi fått på plass et bittelite skrivebord på soverommet vårt, med plass til laptopen til mannen. Han sitter der og har møter hele dagen (han er heldigvis ikke så kravstor ift komforten). Begge barna har hvert sitt rom, med egen datamaskin, og jeg har installert meg på den ene enden av spisestuebordet, med ny kontorstol, to skjermer og tastatur koblet til den bærbare maskinen min. Den største utfordringen er at jeg ikke har noen å ta kaffepauser med, så jeg blir sittende foran skjermen mange timer i strekk. Det eneste som redder meg er hunden, som trenger sine jevnlige turer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat