Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-20, 21:29   #218
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.653
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Den eksakte ordlyden fra Bent Høie på ettermiddagens pressekonferanse (riktignok oversatt til bokmål):

«I det offentlige rom bør du holde minst 1 meter avstand til andre mennesker. Når vi er ute, bør vi ikke være mer enn fem personer i samme gruppe. Det gjelder ikke de som er i familie eller i samme husstand.»

Jeg skjønner godt at yngstemann her og venneflokken oppfattet dette som en oppmyking. Helseministeren SIER jo faktisk at det er greit med inntil 5 personer (utenfor kjernefamilien) sammen utendørs. Her MÅ det da være uheldig dobbeltkommunikasjon av noe slag?

Ja. Det ble sagt ( eller leste jeg det etterpå på NRK) at kravene ble skjerpet inn. Jeg fikk det heller ikke til å stemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat