Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?
Ja, jeg tenker at vi må unngå regn. Og om det er i grei kjøreavstand så kan vi jo dra ganske umiddelbart om været er bra.
Jeg har tenkt på hengekøye. Hiawata har allerede en ticket to the moon som han fikk til konfirmasjonen, og jeg ser det er mye å finne på Finn. Problemet er at jeg tror jeg vil være litt (les: veldig) redd når jeg må sove helt alene oppi en, og de andre henger andre steder. Samtidig ser jeg ikke for meg at jeg vil få sove noe særlig om vi sover flere i en heller.
Om vi skal ha telt ser jeg for meg at vi må kunne bære det litt, altså ikke sette det opp rett ved bilen.
Hvor har ikke noe å si, men jeg liker utsikt da. Ser for meg ganske lavterskel, egentlig. Kanskje to netter ute på turer lenger bort enn Nordmarka (men kan være flere av dem, men ikke lenger enn to netter av gangen), og kanskje en og annen enkeltnatt i Nordmarka. Jeg tror ikke vi kommer til å planlegge noen turer med opplegg i år, jeg tror det enten vil være stengt, eller overbefolket. Vi har årskort i Tryvann i år (heh), og det gjelder for klatreparken også, så om den er åpen så kommer vi nok til å bruke den så mye vi kan for å veie opp for manglende vinterbruk.
Sist redigert av Tallulah : 28-03-20 kl 11:14.
|