Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-20, 14:57   #281
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg tror oppriktig at det største problemet er at folk ikke helt tar innover seg at retningslinjene er nødvendige. Jeg vet ikke om det som må til er ombygging av ishaller til kjølelagere for lik, eller kolonner av militærkjøretøy med døde kropper gjennom gatene? Eller kanskje at bare noen nær oss ligger i karantene? Foreløpig er hverdagen såpass vanlig og til å leve med aktivitetsmessig og økonomisk, at det fortsatt er tjukt av folk på byggevarehus og Plantasjen, og folk som sniker i køen og et forbanna over restriksjoner på polet og apoteket. Min største frykt er at Nordmenn ikke vil forstå, før vi lever i en konsekvens av at vi ikke synes det var nødvendig å være SÅ innmari strenge. Det holder at mannen min får en god hostekule inne i menneskemengden foran malingdisken på Coop, eller at jeg blir smittet på jobb og tar en kjapp tur innom en venninne på søndag og glemmer å sprite meg GODT OG LENGE NOK.

I dag skal vi opp til mine foreldre og sitte ute med pledd og med 2 meters avstand, jeg tar ikke sjansen på å sitte inne. I uka som gikk inviterte jeg til virituell vinkveld med venninner, og det var kjempegøy!