Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 16:57   #8
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så mye frukt de vil?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes det blir litt tullete å tenke på sukker i fht frukt. At det tar opp plass for annen mat er et bedre argument.

Jeg ville nok latt ham spise noe mer. :raus: Men etter at han har spist "ordentlige ting".

Helt enig. Jeg tror ikke fruktsukkeret man får i seg gjennom frukt er skadelig. Har man diabetes, så vil det jo på kort sikt påvirke blodsukkeret, men selv diabetikere blir ikke frarådet å spise frukt. Men det kan være smart i forhold til blodsukker å innta frukt i forbindelse med et måltid for å dempe blodsukkerøkningen.
Men å begrense inntaket før faste måltider for ikke å fortrenge annen mat har jeg tro på. Ellers så er jo frukt et genialt mellommåltid. Mine barn får forsyne seg fritt av fruktfatet, bortsett fra rett før middag, da får de beskjed om å vente til middagen er inntatt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat