Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-20, 12:34   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Koronatid] Flyselskap endrer utreise/hjemreise sted

Grei oversikt over rettigheter her,
https://www.forbrukerradet.no/forside/reise/fly/

Jeg har kjøpt sommerens flybilletter tidlig, og tre ganger har jeg valgt retur kl 16 uten mellomlanding. Tre ganger er reisene endret, SAS endret oss til neste dag og med tre timer på Kastrup, den kansellerte jeg og fikk penger tilbake. Norwegian endret fra kl 16 til kl 20, som til slutt ble kl 21.30 fra Roma. Den klaget jeg på da jeg valgte å betale mer for kurrant avreisetidspunkt, men fikk det dårligste og billigste alternativet, fikk godt svar, ingen kompensasjon. I år nektet jeg å returnere fem timer tidligere, fikk senere fly med mellomlanding i Køben.

Det som er kjedelig er at alternativene blir færre og færre. Det er ikke bare å kansellere i April og få kjøpt nye billetter med få mellomlandinger og kurrante avreisetidspunkt til en god pris.