Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-20, 19:20   #75
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger inspirasjon til tidenes påskeegg!

Da har jeg fylt de DIGRE eggene, med litt av hvert av godteri, sjokolade, små kjekspakker, små potetgullposer (Normal var et genialt sted), sjokolade "bomber" som jeg hadde bilde av i et tidligere innlegg, til varm sjokolade, en krimbok til hver, Nike sportssokker, pakker med quiz-kort til hhv eldstejenta (Friends) og guttungen (fotballstjerner), og en "pensel" til å "male" på nettbrett med, til yngstejenta.

I tillegg har jeg kjøpt fire små egg (av den minste typen, på størrelse med en pære), som blir gjemt som poster i et rebusløp for å finne de store eggene. I de små eggene har jeg også fylt litt godteri i hver, sammen med hint om hvor de finner neste egg. I forbindelse med de store eggene får de også en "større" gave hver, som vi fikk landet til slutt. På yngstejenta ble det da et par rulleskøyter (hun har ønsket seg det lenge, men det passer aldri med årstiden for jul- eller bursdagsgave, siden hun er født i oktober, så det har aldri blitt så hun har fått det), guttungen får et minikjøleskap til rommet sitt (vi fikk det av en nå pensjonert idrettsutøver som i sin tid fikk dette RedBull-kjøleskapet fra sponsoren, men brukte det aldri), og eldstejenta får et gavekort på Zalando, tilsvarende verdien av de to andre sine gaver. Skøytene og kjøleskapet blir plassert på rommene deres mens de leter etter eggene, så ligger det en lapp i det store egget hvor det står at de må gå dit og se. Gavekortet til eldste ligger i egget hennes.

Så da blir det påskeeggjakt i morgen, gleder meg til å se reaksjonene deres når de finner dem!

Gjemmestedene har jeg pønsket ut, så gjenstår det bare å lage rebusoppgavene …

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-04-20 kl 13:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat