Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 20:56   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye godteri spiser DU?

Har ete gotteri dagleg så lenge eg kan hugse. I allfall i mitt vaksne liv. Ikkje stolt over det, men it`s a fact. Etter at eg fekk barn, har eg imidlertid ikkje tålt det daglege inntaket så greit som eg gjorde før. Såleis trur eg at problemet i hovudsak ligger her sånn slankemessig. Har gjort utallige forsøk på å slutte, men eg har aldri fått det til!

Naiv som eg er, trudde eg ein periode at det var sunnare å erstatte snop med kjeks. Eg åt da ei halv pakke Safarikjeks på nullkommasvisj. Etter ein runde på vektklubb.no, skjønte eg at det var langt mindre lurt enn eg hadde trudd.

Inspirert av lavkarbo-trådane her inne forsøker eg no å redusere inntaket av karbohydratar ytterlegare. Derfor forsøker eg no å holde meg til Freia Dark og/eller nøtter, og etterkvart trappe ned ytterlegare.