Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-20, 12:06   #300
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Norgesferie og hjemmeferie med litt av hvert av vær og uten hotelloppvartning er normalen år etter år for mange, så det bør være mulig å takle for de fleste av oss uten å klage.

Vi måtte avlyse vår sommerplaner om å besøke nær familie på andre siden av jorden. Det går helt fint. Hva vi gjør i sommer, vet jeg ikke, men jeg er glad for at vi (enn så lenge) har jobber å ta ferie fra og at jeg bor sammen med fleksible folk (både mannen og tenåringene) som tar dette med godt humør og er vant til kortreiste ferier.