Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-20, 12:33   #304
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Norgesferie og hjemmeferie med litt av hvert av vær og uten hotelloppvartning er normalen år etter år for mange, så det bør være mulig å takle for de fleste av oss uten å klage.

Vi måtte avlyse vår sommerplaner om å besøke nær familie på andre siden av jorden. Det går helt fint. Hva vi gjør i sommer, vet jeg ikke, men jeg er glad for at vi (enn så lenge) har jobber å ta ferie fra og at jeg bor sammen med fleksible folk (både mannen og tenåringene) som tar dette med godt humør og er vant til kortreiste ferier.

Jeg dør ikke, på ingen måte, men vet at det blir en veldig tung og mørk høst/vinter uten påfyll av sol og varme. For min egen del har jeg innsett at jeg trenger det påfyllet for å fungere og har lagt opp livet mitt etter det. Da er det selvsagt tungt å kutte det ut.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat