Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 23:04   #44
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Kanskje det barnet man beholder som alenemor er MER gjennomtenkt enn et barn som blir født inn i et parforhold? Det er ingen tvil om at det er tøffere å være alenemor enn foreldre som bor sammen hvertfall.

Nå snakket jeg ikke om det å være enslig forsørger. Jeg var ærlig på at jeg kan stusse litt når jeg hører om folk som har barn med mange (udefinert, men da tenker jeg ikke bare på 2-3) forskjellige personer. At folk får barn i et ustabilt forhold eller at man får barn med en man i aldri har hatt et forhold til (annet enn seksuelt) ser jeg som naturlig. Og sjølsagt kan forhold gå fra å være bra til å bli så dysfungerende at et brudd er det eneste riktige.

Da jeg skrev gjennomtenkt tenkte jeg i utgangspunktet ikke på hvorvidt man velger å beholde et barn eller ei. Men jeg mistenker at en del av de som eksempelvis har fem barn med fem ulike personer ikke har planlagt svangerskapene. Det være seg både menn og kvinner. Og ja, da stusser jeg over at man ikke tar lærdom og beskytter seg bedre. Jeg er klar over at noen blir lettere gravide enn andre - til og med ved bruk av prevensjon, menn kan bli lurt av kvinner som sier at de bruker prevensjon osv. Jeg er kanskje litt fordomsfull i forhold til det, da.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat