Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 23:12   #193
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Er det bare meg som ville ha Harry som ny Minister of Magic, og Hermione som ny Hogwarts Headmaster i epilogen? Og hvorfor legger ingen ned Slytherine-huset? Det er jo kilden til bråk? Jeg trodde hele HP-serien ville ende opp med å revolusjonere måten hekser, trollmenn og muggles lever sammen. Og kanskje en ny verdensorden med fred mellom goblins og what nots. Det er jo tross alt barnebøker dette her, for min del forventet jeg derfor et tjukt lag av moral og farvel til fordommer, at Snape offentlig fikk gjenopprettet sin ære post mortem, at de onde (Malfoy) fikk muligheten til å bli snille igjen, at det ble slutt på all mobbing ... Men det kan også hende at jeg hadde spydd dersom slutten på historien ble skikkelig amerikansk happy ending. Jeg tror jeg skal nøye meg med å konstatere at det ikke ble slik, at hekser og trollmenn er ganske konservative i sitt levesett når alt kommer alt.

Ellers hadde jeg en svak mistanke om at kanskje JKR ville bruke Muggles-verdenen mer i siste akt, at kanskje tilogmed HP måtte søke hjelp blant oss vanlige dødelige.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat