Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 08:28   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nevnte dette for mine to. Yngste på 11 utbrøt, ja, champagnefrokost!

Hvor fikk han det fra, tro? Skal jeg sitte og drikke champagne alene da? Jeg er ikke engang glad i champagne og særlig ikke på den tiden av døgnet.

Henger meg på oppfordringen fra apan. På polet (og på en del Meny-butikker) har de en sprudledrikke fra Balblom (produsent). Den er med rabarbra- og eplesmak og er faktisk helt fantastisk god.

Jeg elsker champagne, men tror jeg står over det til frokost nå som jeg har passert 40. Under studietiden (og rett etterpå) var champagnefrokost svært populært i mine kretser ... siviløkonomstudiet.