Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 09:28   #463
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kjenner faktisk at jeg vurderer alvorlig å be Dagbladet slutte å støtte opp om alle de selverklærte smitteekspertene som skal holde barna hjemme og står fram med type "Vi skjønner ikke hvorfor de skal åpne igjen". Hvorfor skal de få førsteside og fri taletid? Skulle gitt dem en tur rundt til barna i Norge så skulle jeg fått vist dem hvorfor de skal åpne igjen, for å si det sånn. Jeg tenker også at det er ugreit å tvinge med seg barna inn i eksponeringen av saken.

Jeg er så hjertens enig! «Han er forsker i snartteknologi og har de siste ti åra blant annet jobbet med helseteknologi.» Ja, det gjør ham jo til ekspert på smittevern og spesielt godt egnet til å få kunngjøre i avisen at hans barn IKKE skal tilbake på skolen. Når det så viser seg lengre ned i artikkelen at det ene barnet har en lungesykdom, forandres jo også premissene bittelitt.