Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 10:21   #8
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det må være greit å si seg skuffet over at ferien blir avlyst uten ALLTID å måtte tenke på barna i Afrika eller andre som har det mye verre. Helt ærlig synes jeg det er litt slitsomt med dette forumet, at man ALLTID må korrigere folk til å holde seg innenfor PK-rammen, hvis man sier noe litt fra hofta uten se det kjempestore bildet.

Selvsagt overlever man, men selvsagt er det stor forskjell på hvilket vær man bor i og hvordan man takler det. Det er en grunn til at jeg har flyttet (rømt) fra Vestlandet. Nå er jeg så heldig at jeg har hytte i et solrikt område, men hvis jeg skulle måtte holde meg i rekkehuset jeg hadde i Bergen med 21 feriedager med regn, hadde jeg seriøst gått på veggene.

Enig!