Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 11:23   #482
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja, jeg er den som er mest utagerende, siden jeg handler (både for oss og foreldrene mine) og er på kontoret innimellom. Husbond og barn har ikke sosial omgang med noen. Men jeg er også den som er nede hos foreldrene mine og hjelper dem med TV, nettverk, iphone-oppsett og hvahardu, så det er jeg som representerer den største smitterisikoen for dem.

Vi har bevisst ikke hatt lekekamerater for barna pga. foreldrene mine; det er så fort gjort å glemme seg for ungene som er vant til å være innom der hver dag. Men de har vært utrolig flinke, og holdt avstand hele tiden. Både barn og besteforeldre.

Jeg ville prioritert omgang med dem, når dere nå nettopp har vært forsiktige av hensyn til dem. Det høres også ut som at barna burde kunne ha mer omgang med dem enn de har nå, siden de ser langt færre folk enn det du gjør.

Det ville være trist å være så forsiktige som dere har vært, for så å gå glipp av de potensielt siste klare dagene med faren din.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat