Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 12:57   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og min respekt for Trine har vokst ytterligere.

For første gang i mitt liv så sendte jeg avgårde en e-post, direkte til henne, hvor jeg skrev at jeg ikke syntes det var Aftenposten verdig (og litt til). Og ganske snarlig fikk jeg et høflig og konstruktivt svar. Hun sa at det hadde vært diskusjoner om denne forsiden, og at de lovet å belyse begge sider av saken. Og skrev samtidig at pilotfrue aldri kom til å få uttale seg om korona hos dem. (For å poengtere at de er hakket mer kildekritiske enn avisene jeg sammenlignet denne forsiden med.)

Jeg ville foretrukket pilotfrue. Da hadde de fleste tatt de for hva det er. Denne professoren er det mange som umiddelbart tenker at vet hva han snakker om. Jeg mener at en professor, uavhengig av fag, bør vite såpass at å uttale seg på denne måten innen stabber fagfelt er veldig uheldig. Han sier de som jobber med dette ikke er eksperter, siden det er ukjent. Det stemmer jo ikke. Det er mye vi faktisk vet.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat