Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-20, 14:45   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva med 17. mai da?

Jeg har vært på en eneste sånn frokost i løpet av min siv. Øk. Utdannelse.

Eller. Vi vurderte å dra i alle fall, jeg kan ikke huske å ha gjennomført den. Jeg drakk i alle fall ikke champagne. Det vet jeg.

Men 17.mai elsker jeg, og pleide dra til Bergen sentrum og se på tog der når jeg bodde der, nå for tiden feirer vi på den lokale skolen hvor vi har to unger. Altså en i korpset og rn søm er aspirant (og har fått hjelp av broren for å lære en ekstra note så hun kan spille ja vi elsker)

Jeg glemmer aldri det året min sønn var aspirant. 16. Mai hadde han sin aller første runde med marsjering. Å spille og gå samtidig. De var 14 aspiranter og de spilte en sang de kunne utenat og den var spilt som annenhver sang hele toget sånn ca. Altså, den er rimelig kort, og det var noe trommemars, men de spilte den mellom hver av korpset sine sanger. Dagen etter at de gikk og spilte samtidig for aller første gang.

Året etter hadde vi øvingshelg med marsjering i april, og det har vi hatt siden. Men årets ble avlyst.