Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-20, 07:52   #520
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Når nå skolene åpner, er det et poeng nettopp å holde på andre tiltak. Poenget er jo at smittespredningen ikke skal løpe løpsk. Så må man vurdere selv. 5 personer er når det ikke er samme husstand. Vi blir 7 på tur med besteforeldre i helgen. Jeg har ingen problemer med det. Men ville ikke til stadighet bedt familier til oss selv om de er en av gangen. Vi har ikke møtt våre søsken med barn feks. Jeg ville heller ikke tenkt at det er særlig lurt å være 15 stk sammen fra 3 husstander nå. Det blir jo mange rett og slett. Det er viktig å huske det overordnede rådet som fortsatt gjelder; det er ikke tiden for større selskap, vær mest hjemme men vær selvsagt ute i frisk luft om du ikke må være inne pga isolasjon eller karantene. Vi skal begrense smitte. Da kan vi ikke gjøre som vi vil hele tiden. Så har de lagd noen anbefalinger for å hjelpe oss litt. Jeg synes det i perioden har kommet ganske klart fram både hovedtanke og hvordan man skal vurdere dette.

At det er anbefalinger og ikke regler, er jo heldigvis må jeg si. Derfor kan man bruke skjønn. Men flere enn 5 sammen ute fra ulike husstander slår de visstnok ned på. Har hørt om bøtelegging av 6 ungdommer i telt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat