Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-20, 11:46   #4
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg er ikke En Klemmer, så det kunne jeg fint glemt å nevne, om ikke "alle" i sosiale medier minner meg på det er noe man burde savne. Så hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen? Både små og store gleder.

Jeg gleder meg til:

• Å kjøpe smågodt i løsvekt igjen (øverst på listen ).
  • Besøke mine foreldre.
  • Besøke svigers og hjelpe svigermor med en pleietrengende svigerfar.
  • Å sitte på en kafe - enten alene eller med en av mine beste venninner og bare se på folk og drikke kaffe.
  • Å ikke måtte tenke på restriksjoner, påbud og forbud hele tiden. Bare kunne leve.

Jeg gjør alt dette bortsett fra siste punkt allerede. Kun alene på cafe da. Pappa må ha hjelp, svigers er ikke i risikogruppe (unge). Smågodt spiser jeg hver dag...

Gleder meg til å reise på hytta (Spania). Gå på jobb, treffe kollegaer, ha elevene i samme rom som meg, brettspillkvelder med venner....det er mye.