Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 00:03   #195
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Jeg fikk endelig lest ut boka i forrige uke og kommer inn i diskusjonen så sent at jeg egentlig bare kan signere ting som er skrevet før: Jeg syntes også at teltturen var langdryg, alt karakterene ble tatt livet av på overbevisende måte (og at Hedwigs og Dobbys dødsfall var de mest hjerteskjærende), at Harrys utvikling var flott gjennom boka, at det var befriende å se både Dumbledore og Snape som flerdimesjonale personer. Også stiller eg meg i rekken av de sentimentale, som synes det var flott med epilogen.

Også overrasker det meg at ingen andre tilsynelatende har skjønt at epilogen må være der, fordi den er opptakten til den nye Harry Potter TV-serien som selvsagt kommer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat