Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 10:01   #58
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men du stilte jo et generelt spørsmål til oss ("hvor mange menn kan man få barn med før det er bevist at man er kort i toppen"), og nå sier du at det du egentlig ønsket, var å diskutere et spesielt tilfelle, der du kjenner omstendighetene, mens vi ikke gjør det. Og da er det jo ikke rart om du ikke blir fornøyd med de svarene du får.

Hvis noen ikke greier å ta vare på barna sine, er selvfølgelig ikke det bra, og i så fall synes jeg naturligvis ikke det er en god idé å få flere barn. Men om din bekjente er kort i toppen (eller umoralsk) eller ikke, kan jo ikke jeg uttale meg om - jeg kjenner jo ikke til saken. Og jeg vil uansett ikke si at det generelt er forkastelig å få barn med f.eks. fire forskjellige fedre (selv om jeg godt kan være enig i at det finnes tilfeller der det er dumt/umoralsk å gjøre det). Og det var det du spurte om i hovedinnlegget, selv om det kanskje var dette spesielle tilfellet du tenkte på.

Ja, stilte et generelt spørsmål, men presiserte at spørsmålet har sitt opphav fra et enkelttilfelle (som sikkert ikke er enestående).
Skjønner at det er vanskelig å uttale seg uten å vite spesifikke detaljer om enkelttilfeller.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat