Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-20, 21:12   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan uteputer ligge ute hele sommerhalvåret?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har putekasse, men vi lar dem ofte ligge ute dager i strekk når det er meldt fint vær og vi vet vi skal bruke dem en del. Så rydder vi dem bort hvis værmeldingen er dårligere eller vi vet det blir travle dager hvor de ikke blir brukt. Det fungerer fint. Jeg elsker å slippe å legge dem ut hver dag. Har ennå mareritt av pappas stemme fra barndommen: "Jeeenter! Kan dere legge ut putene?". Hver dag gjennom hele sommeren.

Jeg synes det er ganske stress å legge dem ut hver dag. :i-land: Men av grunnene jeg nevnte over her gjør jeg det likevel...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat