Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-20, 12:17   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2020

Jeg kom litt sent i gang i år, først når det ble bekreftet at den lange sommerferien vår til Asia ble kansellert. Men nå har jeg sådd en masse. Noe er nok litt i seneste laget, som tomat og chili (sådde for tre uker siden), men det vokser godt, og chilien tenker jeg at skal få bo inne.

I tillegg kjøpte jeg seks planter fra Heat of Norway, og der har det allerede begynt å komme frukt. Så nå har jeg habanero, cayenne, en sort fra Angola jeg ikke husker navnet på, en mild fra Bulgaria, en fra Albania, en chilhuacle negro, en superchili, en japansk hawk claw, en vampire, en burning bush og en aji pineapple.

Alt i stuevinduet ...

I tillegg har jeg to typer broccoli som skal få flytte ut i juni, to typer tomat, gresskar, knutekål, rosenkål, fennikel, beter, grønnkål, redikker, gulrøtter, vårløk m.m. Noe er sådd inne allerede, andre venter jeg litt med eller sår rett ut.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat