Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-20, 10:46   #80
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tenker at denne kontrakten får ham til å fremstå som en svært kontrollerende mann og at motivet kanskje heller er at han var i ferd med å miste denne kontrollen enn det var et økonomisk motivert. Men bare spekulasjoner fra min side.

Leste noe om at det var beskrevet i detalj hva som skulle betales ved en oppussing, så jeg tenker at han må være en rimelig spesiell mann. De har vært sammen siden nitten pil og bue og han var så oppsatt på å beholde alle penger selv at da hunner arvet hus etter foreldrene så fikk han satt deres felles hjem som særeie for seg selv. I mitt hode er man virkelig ikke riktig skrudd sammen da. Da er man usedvanlig gnien. Eller livredd for å bli forlatt, type «går du fra meg, blir du lutfattig».