Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-20, 21:14   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moccamaster One Cup

Jeg føler meg beæret! Jeg syns det er veldig gøy at du gikk for denne løsningen, og i bunn og grunn er fornøyd med kaffen. Det varmer mitt kaffenerdhjerte.

Siden du nå liker håndbrygg så godt, så tror jeg ikke du kan gå tilbake til traktekaffe som har stått og varmet seg på plate altså. Da fordamper litt og litt av vannet, og kaffen blir surere og surere. Jeg syns du skal investere i det hariosettet med termokanne. Da får du noe som er pent, som gir deg god kaffe, og som lett kan settes inn i et skap. I tillegg passer delene sammen, og du kan utvide settet med termokopp, og spesialhellekanne osv. hvis du virkelig får dilla. Om det etterhvert blir billigere enn moccamasteren vet jeg dog ikke, men du får veldig god kaffe!

(og den hariotermokanna får gode reviews på Amazon. Noen mener den er litt dum å helle av, men holder godt på varmen. Jeg har vel knapt vært borti en termokanne som er super å helle av)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat