Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-20, 11:32   #151
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Nå som det er lettet på restriksjonen om antall personer som kan være samlet privat har vi mange vi kan besøke i sommer. Har allerede blitt kontaktet av noen venner som ønsker besøk, enten hjemme der de bor, eller på hytta deres. De bor i nærheten av mine søstre, og har hytte i nærheten av min mor, så mange muligheter for å kombinere der. Så blir det nok noen dager i Oslo, tviler på at vi alle får plass i leiligheta til min far, men jeg har andre kjente der også som det hadde vært hyggelig å besøke, eller det kan hende vi unner oss noen netter på hotell.

Min ene søster har foreslått at vi pakker sekker og telt, og går fra hver vår kant og møtes i et fjellområde (ca på grensa mellom fylkene våre), telter ved et vann, og går på turer i noen dager. Det høres også veldig aktuelt ut. Det trenger ikke planlegges i veldig god tid, vi kan ta sikte på en ca-dato, og flytte rundt på den etter værmeldingene. Det trenger ikke engang skje i ferien, det er også mulig en helg.

I tillegg har ungene stilt krav om GOD tid hos besteforeldre og søskenbarn på Sunnmøre. Så hvis de nye fritidsreiseretningslinjene åpner for at rundreise er greit i sommerferien skal vi få til en skikkelig bra en. Blir nok øst- sør- og vestlandet, satser på overnatting delvis i telt, delvis på hotell eller leide hytter, og delvis privat hos venner. Krysser fingrene for godvær.

Sist redigert av My : 08-05-20 kl 11:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat