Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?
Nå som det er lettet på restriksjonen om antall personer som kan være samlet privat har vi mange vi kan besøke i sommer. Har allerede blitt kontaktet av noen venner som ønsker besøk, enten hjemme der de bor, eller på hytta deres. De bor i nærheten av mine søstre, og har hytte i nærheten av min mor, så mange muligheter for å kombinere der. Så blir det nok noen dager i Oslo, tviler på at vi alle får plass i leiligheta til min far, men jeg har andre kjente der også som det hadde vært hyggelig å besøke, eller det kan hende vi unner oss noen netter på hotell.
Min ene søster har foreslått at vi pakker sekker og telt, og går fra hver vår kant og møtes i et fjellområde (ca på grensa mellom fylkene våre), telter ved et vann, og går på turer i noen dager. Det høres også veldig aktuelt ut. Det trenger ikke planlegges i veldig god tid, vi kan ta sikte på en ca-dato, og flytte rundt på den etter værmeldingene. Det trenger ikke engang skje i ferien, det er også mulig en helg.
I tillegg har ungene stilt krav om GOD tid hos besteforeldre og søskenbarn på Sunnmøre. Så hvis de nye fritidsreiseretningslinjene åpner for at rundreise er greit i sommerferien skal vi få til en skikkelig bra en. Blir nok øst- sør- og vestlandet, satser på overnatting delvis i telt, delvis på hotell eller leide hytter, og delvis privat hos venner. Krysser fingrene for godvær.
Sist redigert av My : 08-05-20 kl 11:49.
|