Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-20, 15:45   #168
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Er det å være hos besteforeldre innafor da? Man kan møtes, men kan man BO HOS dem slik sånne ferier ofte innebærer? Treffes ute med en meters avstand, for friske besteforeldre under 65, var det siste jeg hørte? Driver og forbereder ungene på at vi ikke skal det i år jeg nemlig.

Kan vi ikke bo hos besteforeldrene kan vi alltids bo hos svigerinne og svoger på samme gård. Dvs ungene (som er de som ikke har hatt korona) kan i alle fall bo der (det gjør de som regel uansett), mens jeg og mannen, som har hatt korona, kan bo hos svigerforeldrene.