Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 19:15   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Jeg synes du skal stemme Arbeiderpartiet. Da vil du stemme på et parti som, i tillegg til å jobbe for et bedret barnehagetilbud samt vil gjøre SFO-ordningen både gratis og med mer innhold, er liberalt i forhold til verdispørsmål som homofili og barnløshet, samt bioteknologi. I tillegg stemmer du da på et parti som tør å benytte virkemidler som kvotering for å oppnå likestilling.

Det Arbeiderpartiet dessverre ikke kan tilby er et kraftig standpunkt mot å ha en statskirke. Jeg er vel heller ingen stor tilhenger av offentlig eierskap.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat