Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 08:37   #63
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?

Det høres ikke bra ut det du skriver om Hyacint. Jeg er heller ikke hysterisk, men ble spurt om jeg var sykepleier da jeg vasket hendene grundig på trening for en uke siden.

Vi bor i en by med lite smitte, 1 bekreftet sist uke. Det blir spennende å se hvordan tallene ser ut om en uke eller to... Men ja, svigers var innom her på kaffe og kake, med en oppmerksomhet til ungene. De er rett under 70 og har lav risiko, de reiste videre til lunsj hos den andre familien med barn/barnebarn. På det tidspunktet var ikke utekaffe noe alternativ.

Senere på dagen hadde vi tog og aktiviteter med andre familier i sameiet. De fleste familiene omgås allerede via skole/barnehage og det var stort forbruk av antibac og desifiserende servietter på alle poster hvor flere måtte bruke samme redskap.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat