Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 20:54   #102
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.120
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Men det er jo ingen som har skrevet at det er greit å be 20 i et selskap der man sitter oppå hverandre? Så er dere ikke egentlig enige om at det ikke er særlig smart, men at å ha besøk av besteforeldre (med fokus på hygiene osv.) er innafor?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hehe, der skrev jeg og My samtidig og nesten det samme.

Det diskuteres to ting på en gang.
Ift 20 stk oppå hverandre ble det mye greier rundt at dette kun var en anbefaling etc. Da oppfatter jeg ikke at alle syntes det var SÅ pussig. Men jada, bred enighet om at ikke alle selskap er ok.

Besteforeldre inne eller ute er noe annet. Klart man kan ha dem inne. Jeg påpekte bare som et direkte svar til ett innlegg at det er ikke slik at alle besteforeldre må treffes inne om de skal unngå å være ensomme. Dette opp mot tittelen på tråden der det spørres om akkurat dette, om man treffer dem inne. Neida, ikke alle kan møtes ute. Men mange kan jo det da, om man vil.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat