Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 21:45   #106
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.120
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Og hva så? Jeg skjønner ikke helt grunnen til å fortsette å påpeke dette, når det faktisk er greit i følge smittevernrådene å møtes inne. Da har folk ingenting med om det er helt nødvendig eller ikke. Man trenger ikke argument om verken ensomhet eller familiekrise for å forsvare å møtes inne, men hvis man er mest komfortabel med å møtes ute så fortsetter man jo med det.

Jeg har skjønt at ingen forstår hva jeg mener så jeg tror rett og slett jeg gir opp å forklare det. Formuleringen hører hjemme i mitt første svar så jeg lar det bli med det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 18-05-20 kl 22:11.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat