Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-20, 09:37   #113
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.127
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?

Det er ikke så lett å formulere overskrifter på FP rett på første forsøk, for man ser jo nye problemstillinger etterhvert som tråden utvikler seg.

For vi feiret altså 17. mai med to i besteforeldregenerasjonen. Vi har 6 rundt bordet, men vi satt et stykke fra hverandre. (Veldig langt unna 20 pers ... jeg skjønner ikke helt hvorfor det antallet dukket opp for det kom som et svar på mitt innlegg.)

Dette er en vurdering vi har tenkt er grei nettopp fordi besteforeldre på min side av slekta er relativt unge (65-68 år) og uten underliggende sykdommer.

Vi treffer ikke svigermor selv om hun er i samme alder, for der et sykdomsbildet et helt annet. Hun savner oss trolig heller ikke så mye etter som vi bare sees et par ganger i året. Hadde hun vært syk av savn ville vi dratt på besøk, men satt oss på gresset under balkongen hennes med medbragt kaffe hjemmefra ... eller noe sånt. Det er jo ikke sånn at vi ikke gjør vurderinger selv om noen legger ut bilder på facebook om at de har truffet besteforeldre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat