Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-20, 08:30   #607
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når det gjelder parfyme/ after shave tror jeg ikke de som har på mye kjenner det selv, derfor tar de på enda mer.

Det tror jeg du har rett i. Svigermor fikk en skikkelig øyeåpner da hun ble bestemor. Snuppa var første barnebarn, men snuppa lagde en høy og plagsom ule-lyd hver gang svigermor holdt henne. Som hun ikke lagde hos noen andre. Heldigvis klarte mannen min å si at det muligens var parfymen hun reagerte på og svigermor vasket det bort. Og så sluttet ungen å ule med en gang.

Nå er det svigermor som klager på andres overdrevne bruk av parfyme.