Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-20, 13:03   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger inspirasjon til grillmat

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Det er varslet fantastisk vær i pinsen og jeg skal straks handle mat. Jeg tenker at slikt vær krever grillmat eller annen mat man kan lage på utekjøkken, men jeg har så få ideer. Det har en tendens til å bli mye det samme når vi griller. Kom med inspirasjon! Jeg skal handle på en Kiwibutikk, så helst noe som kan kjøpes der. Det må også være relativt lettvint og helst ikke kreve mye forberedelser.

Kiwi sin nye grillmatserie, Sticks, har noen veldig gode ting. Ikke alt er like godt, men kyllingspyd med hvitløk og ingefær er nydelige, og det samme er den lettrøkte pepperlaksen på spyd. Den er virkelig god. Jeg har ikke smakt falaflene deres (også beregnet på grill) ennå, men har lyst.

Ellers griller vi nesten daglig skiver av søtpotet, paprika, asparges, halve avocadoer, halve lime. Alt dette er godt med feta på. Alt av grønnsaker blir bedre på grillen, spør du meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat