Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-20, 23:13   #680
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Vi fikk første hint for to uker siden. Tirsdag for en uke siden fikk vi beskjed om at det blir sommerskole og om vi kunne skaffe noen ansatte. Torsdag fikk jeg brosjyren som ble delt ut (jeg gikk rundt i alle klasser for å informere) og jeg sendte e-post til aktuelle ansatte. Fredag kom ny mail, om jeg kunne sende navn på aktuelle ansatte og gi et antall elever som kommer. I går lurte de på om en av lærerne våre kunne være teamleder. Og i dag, tada, lurte de på om en av lærerne kunne veilede lærerstudenter som trenger praksis. Ja, og så må jeg gå gjennom alle svarslippene og melde elevene på sommerskolen. Men det var en sperre slik at jeg bare fikk meldt på 2 av 3 uker, så jeg må inn igjen for å fikse. Og alt dette for foreløpig 9 elever.

Det er helt hinsides. Det er noen ganger skremmende enkelt å dytte ansvar og oppføling nedover. Når man heller ikke er del av beslutningsprosessen så man er infomert underveis og kan komme med ørlite tilbakemeldinger er det vanskelig.

Og ni elever til et slikt tilbud er trist.