Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-20, 12:10   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kokepåbud og kjøpevann

Vi hadde ei flaske first price vann uten kullsyre i kjøleskapet og et par til i romtemperert den høsten det var brudd med påfølgende kokepåbud ca en gang i mnd, var vel tre ganger på knapt 4 mnd. Mellomste var baby, jeg var i perm, hunden måtte ha vann. Og vi lagde vel grøt på kjøpt vann også. Til babyen.

Ja. Vi kokte og avkjølte også, men når du har stått der med Tom vsnnskål (hunden vår drakk langt over snittet pga sykdom, så tom skål skjedde jevnlig) og en baby som måtte ammes, byttes bleie og bysses og aldri sov over 20 min i strekk på dagen, da var der lettere å ha vann i kjøleskapet når du oppdaget at det var brudd. Det inntraff jo ikke planlagt heller. Å koke og avkjøle er ikke gjort på 5 min heller.