Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-20, 10:18   #354
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

... det gjør ikke mor/svigermor. Jeg vil ha sol, strand, sjø, bok, podkast, varme, restauranter og paraplydrinker. Ikke grå vestlandssommer med 12 grader, vind og regn. For jeg vedder en femmer på at dette møkkaåret topper hele driten med en pissesommer.

Takk. Det gleder meg litt å høre at jeg ikke er den eneste som synes at det er litt lite oppmuntrende å motivere seg for Norgesferie. Sist gang jeg tilbragte sommeren i Vesterålen var det 6 grader og pissregn hele tiden. Det kan jo selvsagt bli bedre, men ytterst ute i havgapet har man INGEN garantier.

Og hytta til moren min med to 15-åringer og en 13-åring uten at vi har tilgang på wifi. ... der håper jeg inderlig på godt vær. Og siden dette er det sentrale Østlandet er sjansene for det større, men ingen garanti der heller.


Jeg trøster meg med at jeg er heldig. Jeg har tilgang på et hus på Kreta, og er det noe jeg har bevist for sjefen min i vår så er det at jeg kan jobbe fra hjemmekontor. Så jeg ser for meg en uke i september hvor jeg bor på Kreta og jobber halve dager. (Og så håper jeg inderlig at min mor er villig til å være barnevakt slik at mannen min kan være med meg.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat