Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-20, 23:18   #757
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Tøymykner og klær som tørker uten skikkelig lufting/har ligget for lenge i maskinen etter vask. Jeg DØR av den sure og grusomme "parfyme"lukta enkelte går rundt med. En ting er tøymykner i seg selv, men dette på toppen En av dem jeg omgås lukter høgg på grunn av tøymykner i surt tøy, samtidig som vedkommende klager på andres PARFYMEBRUK, og jeg har mest lyst til å ta på neseklype og ROPE!