Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-20, 20:51   #69
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6

Vi hadde reker, det er lenge siden sist. Men jeg ble skuffet. For det første synes jeg det var lite smak i dem. For det andre var de sykt små og skallet hang så fast at det nesten var umulig å fjerne. Aldri opplevd maken. Når jeg var i tillegg var så sulten at jeg var nesten aggressiv før måltidet startet, ble det bare drit.

Som tilbehør hadde vi fersk loff, creme fraiche med hvitløk, lime og chili, hjertesalat, avocado, rødløk, jordbær og nylaget myntegele.

Hyacinth er ikke aktiv