Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Jeg skulle ønske jeg kunne det. Det virker magisk. Men jeg kan ikke være oppe til 2 uten at dagen etter er fullstendig ødelagt. Vi snakker ikke bare trøtt, altså, mer i retning syk.
Der er jeg også. Mannen min er B-menneske og kan lett være oppe til 2 i helgene og likevel stå opp 8-9 og fungere som vanlig. Jeg er ganske misunnelig på ham, fordi det gir ham ganske mange timer alene-tid som jeg ikke får. Jeg står riktignok opp før ham, men da er jo ungene også oppe.
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Ok. Jeg har inntrykk av at de som sier de er B-mennesker ikke er i seng før 2, tidligst.. 
Jeg tror mannen min lett kunne være oppe til 1-2 i ukedagene før han traff meg, da hadde han ekstremt fleksibel jobb som kunne gjøres fra hvor som helst og når som helst, så jeg tror han sjelden var på kontoret før 10. Han har absolutt tilpasset sin døgnrytme etter meg/barna, så nå legger han seg sammen med meg klokka 21:30. Men jeg tror han ser på TV ganske lenge etter jeg har sovnet, også registrerer jeg av og til at han har laptopen med i senga.
|