Tråd: Prikker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 21:45   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker

Jeg liker prikkene, fordi det er en kjapp og grei måte å gi en intern beskjed på.
Som oftest er de grønne, men jeg går ikke av veien for å prikke rødt heller.
Ikke kun hvis jeg er uenig, men det hender ikke sjelden at jeg synes noen beveger seg over de usynlige grensene.

Jeg selv synes det er hyggelig å få grønne prikker, særlig når det medfølger kommentarer.
Røde prikker mottar jeg også, og tenker over om jeg kunne gjort noe annerledes. Jeg blir ikke sint, såret eller skuffet - ei heller kunne det falle meg inn å hevnprikke.
For meg er prikkesystemet en måte å gi en kjapp tilbakemelding på - uansett om den er rød eller grønn.